Jag kan inte sova för jag har tusen saker att göra imorgon och jag vet inte hur jag ska hinna.

Springa
Flyttstäda, igen
Handla
Ha möte i butiken och komma ihåg att ta med läkarintyg
Titta på fotboll (Svantes match. Jag är botad från allt övrigt fotbollsintresse) 
Göra nån klädbeställning (har glömt vilken det var) 
Plåta och plåtas
Låta bli att glömma bort vad jag håller på med
Klippa Axies klor och mina egna
Och helt säkert något mer som jag har glömt

Och var är den tredje nyckeln till min gamla lägenhet? Nej just det, det vet inte jag och om jag inte hittar den så ska jag fan inte få sova. Varför är jag så bra på att gömma och glömma?

Jag blir så trött. Men inte så trött att sömn känns aktuellt. 




Tänkte egentligen lägga upp en massa bilder där jag ser efterbliven ut, men min dator orkar inte. Jag får ägna natten åt att rensa den. Återkommer när den och jag är mindre förvirrade. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar