gäsp och suck

Jag är helt slut för jag gick upp halv sex i morse. Satt på en pall i min gamla lägenhet mellan 8 och 11 innan besiktningsmannen behagade dyka upp. Hann på den tiden sticka slut på mitt garn, röka upp mina cigaretter och bli svinhungrig.

När jag fyllt på med cigg och mat samt inhandlat nytt garn landade jag på jobbet samtidigt som en leverans från The Hundreds och efter att ha packat upp den satte jag mig och stickade. Det är ungefär det enda jag har ägnat mig åt idag, för utom att säga åt pundare att låta bli yxan vi har i skyltfönstret. Det är svårt att veta vad man ska göra när det kommer in fel folk i butiken, förutom att hålla koll, vänta ut och vädra efter dem.

Jag blev så trött i huvudet och ryggen idag att jag gick hem en timme tidigt och tog en springtur.


Kan någon ta tag i matlagningen åt mig? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar