Plans

Jag har gått till Max igen. Mitt internet har inte kommit igång hemma än. Har haft sysselsättning hela dagen, men när jag kom hem insåg jag att jag inte ville vara där. Inte inte utan internet och sällskap. Så jag tog mitt pick och pack och gick hit. Anna och Fabbe jobbar stängning och jag tittar på. Dom har mycket att göra just nu. Fula bönder, folk i neongula arbetskläder, en man med fruktansvärt gräslig mustasch, en barnfamilj och ännu fler, ännu fulare människor sitter och trycker i sig mat som de tycker att de förtjänar. Det är tragiskt, att jag, som sitter här så mycket, inte kan få något trevligt att titta på någon gång. Jävla skit. Jag som är så snäll.

Vi har planerat min framtid idag, jag och Malin. Hoppas att det blir som jag vill. Den här staden är för liten för mig och jag vill säga upp min lägenhet innan jag blir vräkt.

Jag är fattig nu. Och jobbar nästan ingenting den här veckan, så idag har jag ätit hos Daniel. Kebab. Bara kebab. Gott. Nu ska jag hälla i mig mer kaffe. Tja

1 kommentar:

  1. JAG VILL OCKSÅ VETA OM PLANERNA. DEN 19E, VAFAN!

    SvaraRadera