Tillbaka på allmän begäran

Det var inte meningen att jag skulle sluta blogga. Jag tog bara en liten paus och så. Blev trött på skiten. Nu tjatas det hit och dit och det är ju lite smickrande, så jag drar igång igen helt enkelt. Har inget internet hemma för tillfället eftersom jag har snyltat i ett halvår och ABK tydligen har upptäckt det nu eller nåt. Jag är lite trött på ABK nu. Dom har gett mig en skriftlig varning för att jag har lite för vilda efterfester. Känner mig väldigt bad-ass och så, men jag får väl ta och lugna ner mig och mina gäster lite i fortsättningen.

Jag har haft en bra helg. Kände inte riktigt likadant igår när jag vaknade, insåg att jag hade försovit mig och att jag hade gått hem innan tolv, barfota (mina skor var trasiga, vi hade lagat dem med tejp, men det höll inte riktigt), till Daniel. Det var inte heller jätteroligt att jag kräktes tre gånger under arbetsdagen, eller att jag blev inte riktigt kunde prestera 100 procent på jobbet. Men det ordnade upp sig. Jag beslutade att ta det lugnt igårkväll och jag tog det faktiskt lugnt med alkoholen och hade skitroligt i alla fall. Tack Malin, Therese, Linda med flera, med flera.

Jag sov nästan fyra timmar inatt, gick upp halv 9, gick och handlade ägg och bacon, kom hem, upptäckte att jag redan hade ägg och bacon hemma, suckade lite, svalde min dampmedicin, åt min mat och stack till jobbet. Har haft en megabra dag och nu sitter jag här och snyltar internet. Mina händer pallar inte riktigt med 45 timmars jobb på en vecka. Dåligt av mig.

Nästa vecka är jag ledig FEM dagar. Det är jobbigt för jag har inget för mig nästa vecka och lönen kommer nästa måndag. Men jag kan ju pyssla med att försöka laga min trasiga kropp, träna och tvätta hela min garderob! Det ska bli skitkul.

1 kommentar: