Åhus

Jag är i Åhus ikväll för jag har ingen mat hemma och jag behövde tvätta och mamma bakar lussebullar. Och så har vi bra internet. Fyra flugor och knappt någon smäll. Jo smällen är väl att stå ut med bråk och tjafs, men det har jag gjort förr.

Det var ingen rolig natt inatt. Jag sov på Daniels matta för hunden tog så hemskt mycket plats i sängen. Och när jag väl la mig i sängen igen, klockan 8 imorse så tog Daniel täcket tusen gånger. Klockan tio gick jag upp, slängde på mig kläderna och gick. Jag var extremt kissnödig men struntade i att kissa. Det var ett medvetet val, så att jag skulle gå snabbare och komma hem så fort som möjligt eftersom jag skulle äta frukost innan Anna kom och hämtade mig klockan 11. Vi åkte och lyfte lite skrot, tog en cigg och sen fick jag skjuts hem igen.

Jag har en bit kvar till mitt mål känner jag. Eller vänta, jag har inte ens satt upp något mål. Kommer gå skitbra i alla fall. Mitt mål är i alla fall inte att hitta kärleken på gymmet. En jobbig sak är att jag ganska ofta är väldigt ful när jag tränar. Jag brukar pricka in dom gångerna med att det är extremt snygga killar där. Det slår aldrig fel liksom. Varför är det så? Idag till exempel var det en sån där kille där och jag har världens största (okej, jag överdrev lite) finne på näsan, mjukisbyxor med hål mellan benen och bakåtslickat hår. Fast vänta, jag skulle ju inte bry mig.

1 kommentar:

  1. Babe, du tränar åtminstone.. Vad gör jag liksom? Jo, sitter i skolan och längtar efter mina 4 olika chokladkalendrar som jag får öppna när jag kommer hem..

    SvaraRadera