Push it

Nu sitter jag åter igen på jobbet. Inte så rolig stämning här för tillfället för det är inga muntergökar som jobbar precis, men jag behöver ju internet och jag ska ändå jobba om 1 och en halv timme. Igår, när vi hade ätit köttfärslimpa, gick jag och tog farväl av Malin. Det var svinkallt och vi köpte töntiga tuggummin på statoil. Jag längtar redan tills Mail In kommer hem.

Jag sov gott men för lite inatt för jag, Daniel och Phille satt uppe och tittade på cykelfilm. Kände mig tvungen att tvinga mig upp halv nio i alla fall. Märtis behövde ju rastas och sånt. Sen gick jag till mammas jobb och hämtade en massa tvätt, lite mat och min dator. Vid det här laget var jag jävligt hungrig. Synd bara att jag inte kunde gå hem eftersom jag hade glömt min nyckel hos Daniel. Så jag gick dit, gav Märtis en pepparkaka, tog mina förbannade nycklar som jag tappar bort hela tiden (det är bara för att jag har damp), gick hem och fixade frukost.

Sen har jag tränat (med Rick Ross i öronen, funkar mycket bra) med och jag fattar inte riktigt hur jag ska palla stå på benen tills 01.15 inatt. I need druuuugs. Haj


(Bild så att ni kan påminna mig om att mina nycklar just nu hänger runt halsen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar