Jag har legat här och slagit knut på mig själv i två timmar nu. Varför dådå? Jo, jag gav mig in på att försöka förbättra några rader jag under gårdagen skrev ner på fem minuter medan jag rökte en cigarett. Det enda jag lyckats åstadkomma är ett ännu större sömnbehov. Så hemskt produktivt av mig. Jag litar inte på min förmåga att formulera något begripligt i detta tillstånd. Jag längtar tills jag har tid att sova ut och måla naglarna. Det sistnämnda känns meningslöst så länge jag inte kan låta bli att spackla, skruva och skrubba något med Kalkosan varje dag.

Är det frukost snart?

1 kommentar:

  1. Lina stallgranhem1@hotmail.se15 januari 2014 kl. 08:41

    Känner igen mig själv i så mycket du skriver... Skulle nästan kunna tro att det är jag själv som har skrivit allt du skriver. Keep going :)

    SvaraRadera