Fan, nu kan jag inte sova igen.

De senaste dagarna har jag åkt till Siesta efter jobbet och kommit hem igen på natten. Igår kom jag dock inte hem förrän på morgonen för jag skulle tvunget till T-baren efter Siesta och när de stängde ville jag inte gå hem så jag gick och häckade i butiken med en burk cola light istället, innan jag insåg att det var ganska meningslöst. Dessutom har hade jag nog bara sovit hälften så mycket som jag borde ha gjort under den gångna veckan, men inte fan kunde jag somna för det.

Jag vet inte om jag är understimulerad, överaktiverad eller bara frustrerad. Missnöjd med min situation. Vänder mig inåt och gräver efter lösningar utan att hitta en enda. Känner mig värdelös som inte har en plan för min framtid. Strategifattig. Handlingsförlamad.

Vaknade klockan 14 idag och gick helt yrvaken till butiken. Skyltade om lite, utan att bli riktigt nöjd. Städade på ett ställe och stökade till på ett annat. Byggde lite på min bänk. Den blev ful men den går att sitta på. Halvdant. Jag hatar halvdant.

Jag hatar nog allt inatt. Kan jag få drömma nåt bra i alla fall?

Återkommer när jag är mindre bitter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar