Watch the Throne...

JAG BLIR SÅ TRÖTT PÅ ATT FOLK SOM INTE VET VAD HIP-HOP ÄR HYPAR WATCH THE THRONE!

Visserligen är Kanye och Jay-Z så fruktansvärt mainstream nu för tiden att vilken Rix FM-lyssnande pop-brud som helst kan gunga med. I otakt såklart. Men i alla fall. Jag bojkottar självklart. En okunnig publik är något av det tråkigaste som finns.

Jag minns hur irriterad jag blev när jag stod och väntade på att Cee-lo skulle äntra scenen på Hultsfred -06 och någon, när han uppenbarade sig, kläckte ur sig: "Titta där är han, Gnarls Barkley!". Stick to what you know! Eller kom tillbaka när ni pluggat på. Kretiner.

Här var Jay-Z bra som fan, eller vad tycker ni, popsnören?


Orkar ni lyssna på hela den här? Tänkte väl det:



Här, här var de fan bra ihop!:


Nu ska jag fortsätta och lyssna på Kanye-och Jiggalåtar från en svunnen tid. Så kan ni sitta där och lyssna på Ni**as in Paris åtta gånger och titta på en stor skärm. Ha så jävla kul.

PS. Svante, no offense. Du vet vad hip-hop är och jag hoppas du har en fin kväll!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar