Twerk Tuesday

Min morgon var lite märklig. Efter frukost sprang jag en sväng. Försöker börja lugnt den här gången så att jag inte springer min halvt till döds i en vecka, för att sedan göra ett uppehåll på flera månader. Det är så det brukar gå.

Medan jag eftersvettades fick jag för mig att spika upp en världskarta på väggen i sovrummet, men eftersom världskartan är stor och väggen är ganska osmidig att spika i så gav jag upp efter två minuter.

Istället duschade och tränade på att twerka. Jag har fått för mig att jag ska lära mig och min vita röv det av någon anledning. När jag skakade som mest och samtidigt skrattade åt mina futtiga försök damp posten ner på dörrmattan och jag fick reda på att min skuld till CSN inte blir avskriven. Jag ringde och undrade vänligt hur fan jag ska bära mig åt för att kunna betala skiten, men blev otrevligt bemött av en bitter norrländska som nog inte fått ligga på ett tag. Sen grät jag en skvätt för mig själv och så började det snöa.

Nu har jag skärpt till mig och är på jobbet. Dagen jag är av med min CSN-skuld ska jag fan ha lärt mig att twerka ordentligt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar