Vad i helvete gör jag?

Jag har suttit och bläddrat igenom modebloggar (kristianstadfolks modebloggar dessutom) i över en timme och känner mig helt hjärndöd. Det smittar liksom. Man blir fördummad. Om jag fortsätter på detta vis kommer jag väl snart tycka att torsdagskrönikorna i tidningen City är välskrivna och smarta. Hemska tanke.

Mina rutiner är rubbade för jag kan aldrig sova när jag ska och inatt drömde jag att jag sprang hela natten. Jag hade snott två vapen och en nyckelknippa och var jagad. Tur att det är lite action i mitt liv, även om det sker när jag sover.

Igår var Jossan och jag i Malmö och köpte kläder. För mycket kläder. Jag blev trött i benen och i plånboken, men jag mår bra av nya saker. Mitt begär efter omväxling tycks vara omättligt. Men det är väl bättre att jag byter ut materiella ting än att jag byter ut människor, inte sant? Jag är så bra på att komma upp med teorier som rättfärdigar mina beteenden.

Här kommer dagens outfit. Den består av en vanlig jävla hund som inte får plats i en handväska, mjukisbyxor med bortklippt resår (för att magen ska få plats när man äter), ett stulet linne och en hoodtröja som ingen annan ville köpa från skateshop. Mina håliga raggsockar fick inte plats på bilden.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar