Mystery solved!

I morse kom jag på det sak. Min käke är lite skadad och fastnar när jag gapar stort. Jag har en haft en del teorier om varför det blivit så och idag kom jag alltså på en ny. När jag var liten var jag väldigt fascinerad av stora munnar. Jag älskade Steven Tyler och Mick Jagger och minns att jag önskade mig ett lika stort gap. Jag gapade så stort jag kunde medan jag tittade på musikvideos av dessa storkäftade herrar. Kanske ledde detta till att jag tio år senare pajade min käke... eller inte. Inte min bästa teori kanske.

Jag sitter och lyssnar på P1. Det känns faktiskt helt rätt. De pratar matlagning och det är liksom på min nivå. P3 brukar jag inte stå ut med eftersom det ofta är flamsigt och tramsigt och korkat. Vad är jag egentligen för typ? Jag känner mig felplacerad. Jag vill diskutera matlagning och svenska språket. Jag får börja dejta på nätet.

1 kommentar: