Action

Det spritter i min kropp idag. Jag har varit ganska effektiv. Köpte kaffe med 22 enkronor och drack det med Hannah. Sen gick vi hit och svor åt Sons of Anarchy innan jag promenerade bort till Gula Byggnaden och min sjukgymnast.

Han säger åt mig att sluta vara analytisk. Att jag ska sluta vara duktig. Jag vet att jag använder min hjärna mer är vad jag lyssnar på min kropp. Jag har tusen miljoner teorier om varför min kropp och mitt liv beter sig som det gör. Han säger:

-"Skit i det!"

Sen ber han mig att ställa mig på alla fyra. Jag säger att jag gillar övningarna där jag får ligga på golvet bäst. Han säger:

-"Du kan ju inte ligga dig igenom livet."

Och det har han ju rätt i.

Sen har mamma och jag handlat förnödenheter. Såsom hundben, pepsi max och 8 naturdietdrycker. I charkdisken betjänades jag av en kille som var väldigt imponerad av Mercedesmärket som hänger i en kedja runt min hals. Han ville ha ett likadant så nu har jag uppmuntrat en stackare att begå en kriminell handling. Bra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar