Basic bitches wear that shit so I don't even bother

Jag har haft en effektiv helg. Egentligen borde jag bara ha legat hemma och vilat eftersom jag är väldigt förkyld, har feber då och då, samt ont i magen och malande huvudvärk. Men om man låtsas att det inte är något problem så är det inte det heller.

Igår vaknade jag och var en aning bakfull, men av någon konstig anledning började städa. Städa som fan dessutom. Jag dammsög, torkade golv, städade toalett och diskade (eller nu ljög jag, jag diskade inte alls, men det såg bättre ut när det stod så där). Min förkylning räddade mig från att inte spy när jag rensade avloppsbrunnen i duschen. Dessutom är det sexigt med hes röst så jag tror att jag ska hålla fast vid det här tillståndet ett tag till.

Hannah och jag har nästan blivit grannar, vilket är skitbra. Dessutom har hon försett mig med nytt "guld", så jag sörjer inte mina älskade kedjor som (tillsammans med en del av min personlighet) försvann till Malmö i somras riktigt lika mycket. Men jag saknar dem fortfarande.


Min sömn är lite rubbad och jag vill inte trycka i mig piller för det också, så jag står ut. Natten var jobbig så jag sov till halv 1 idag. Det känns fortfarande som att den här dagen precis har börjat och det är ju lite fel. Axie och jag har gått en lång promenad. Vi stannade till i rastgården i Tivoliparken men kunde inte vara kvar i mer än några minuter, eftersom Axie var för kåt. Jag fick nästan släpa henne hem och nu ligger hon och sover som en liten gris. Jag är hungrig och borde försöka göra någonting åt det. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar