Jag sitter i storstugan och funderar. Eller nej det gör jag fan inte alls. Jag sitter och har ont i huvudet och känner mig allmänt kass.

En vecka kvar med fotoprojektet och jag är peppad, men mest för resultatet. Vägen tid känns lite tung. Jag har valt ut mina 5 bilder och ska jobba fram stora printar nu. Personen på mina bilder körde mig hit i söndags (från Åhus där jag hade bakat 4 omgångar kärleksmums). Så nu har han sett b-kopior på bilderna och gillar resultatet. Jag är också jävligt nöjd hittills. Han är lätt att fota, den där killen och jag har helt klart förstått vad det är för typ av bilder jag vill ta.

Igår hade vi vårt första riktiga Café Fetish. Jag och Myra styrde upp SpeedDating och folk kom och hängde och köpte kakor. Vi är rätt stolta över allt vi har åstadkommit.

I övrigt är det mest konflikter och missförstånd hit och dit, men det är jag ju ganska van vid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar