Hey loved ones and hated ones

Min dator vill inte riktigt koppla upp sig. Den har vägrat sedan i torsdags ungefär. Eller vad vet jag, jag var ju inte ens här i torsdags. Jag var i kristianstad och gjorde mitt "Hemma Hos"-projekt. Är väldigt glad just nu att alla andra bangade ur för det jag har att jobba med nu är helt jävla underbart. Jag vill bo i fotolabbet dygnet runt. Det blir bra det här.

Jag labbade hela helgen, men var lite för trött egentligen eftersom det finns folk som kan tänka sig att åka 9 mil mitt i natten för att få se mig. Mycket smickrande...

Igår var jag ute och sprang. Min uppgift var att springa sakta eftersom jag är dålig på det. Men det gick sådär. Extrem vinnarskalle. Allvarlig idrottsskada. När jag hade kutat i mål fick jag megaont i näsan. Smärtan följdes av en plågsam nysningsattack. Och sen rann min ena näsborre okontrollerat resten av dagen och kvällen. Lite action i vardagen sådär.

Arek har varit uppe hela natten och jobbat. Äntligen är första numret av vår tidning ute. Den är fin. Kom och läs!!

HÄR ÄR VI

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar