Vet ni? Det slutade med att jag bara handlade åt mig själv igår. En klänning som jag tänkte bära på juldagen, i min favoritfärg: kleinblå, två par jeans och ett par high heels. Egentligen är jag en väldigt omtänksam människa, men jag har inte kommit på de ultimata julklapparna än. Jag behöver i alla fall inte önska mig en dammsugare längre för jag fick en av pappa igår. Straight out of stenåldern.



Jag var alltså i Åhus igår och åt köttfärslimpa med blomkålspuré, rotade lite på vinden och hängde i sånnahallen. Eller nej, jag hämtade bara Svantevante från handbollsträningen men det var kul att vara där igen. Har spenderat väldigt många timmar där, på den tiden när jag spelade handboll (och var "kär" i handbollskillar). När jag satte mig på bussen hemåt, så kom jag på att jag hade glömt mina nycklar. Jag är helt hopplös med nycklar. Det är nog bara för att jag har damp.

Fick sova hos Daniel och sov igenom jordskalvet. Inte speciellt förvånande kanske, men borde inte hunden ha vaknat? Nu är jag hemma och ska hoppa in i duschen för att sedan skynda in till stan och träffa Annabanana. Tja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar