Survival of the fittest

Nu har jag ätit ägg och bacon. Bara grapefrukten som ska ner med. Det går bra med min low carb - high fat - diet. Och med min träning. Daniel fattar inte hur min kropp har kunnat förändras så på två veckor. För det är ungefär så länge jag har tränat seriöst. Men det här är bara början. Jag ska fokusera på mig själv igen. Ge mig själv bekräftelsen som jag förut har sökt på helt fel sätt.

Jag var ute och gick med Daniel och Märtis imorse och när jag gick ifrån dom så gnydde Märtis efter mig tills jag var hundra meter bort. Då kände jag mig lite älskad så det ska jag leva på idag; att en hund tycker om mig. Ska till stan och försöka hitta lite julklappar. Allt jag vet är att mamma önskar sig degkrokar, men jag tycker det verkar lite tråkigt. Svante vill säkert ha något i klädväg och Ivar hatar julen. Pappa vill bara ha något som det står Bang&Olufsen eller Gagenau på och så rik är inte jag. Det blir svårt det här. Kommer sluta med att jag bara handlar åt mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar