Jag har påbörjat så många inlägg de senaste dagarna, men inte haft tid att slutföra meningen/tanken/resonemanget en enda gång. 

Jag har börjat skriva om mitt förhållande till löpning, om mina funderingar kring ordet passion, om fortbildningen jag var på förra veckan, om min kära mamma som fyllde år i förrgår och om en massa annat som engagerar mig. I dag skulle jag vilja tillägna Emelie ett inlägg. Jag vill försöka sätta ord på hur fantastisk hon är och uttrycka i text och bilder hur mycket hon betyder för mig. Hon blev mamma igår och när jag i dag nåddes av beskedet och såg bilden på hennes nyfödde son, bildade glädjetårarna floder längs med mina skrattrynkorna. 

Jag hinner inte skriva idag heller, men jag bifogar ett par bilder som illustrerar en del av det som (förutom studier) upptar min tid.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar