GOD MORGON

Jag hann visst sova ut! Fast det berodde endast på att jag vägrade vakna av alarmen.

07.10 - Marimba. Jag är så jävla trött på den trötta jävla melodin. Stänger av efter 0.03 sekunder och somnar om.

07.29 - Gammal biltuta. Jag plockar upp telefonen från nattduksbordet, håller den i handen (fortfarande tutande), funderar över vem som tutar på mig så här tidigt på morgonen. Somnar om.

07.44 - Skall. Hundskall är väl inget konstigt? Lyssnar lite, stänger av och somnar om.

07.47 - Robot. Älskar den här signalen. "Wabba wabba wiii goddag goddag". Ler lite, stänger av och somnar om.

08.02 - Flipperspel. Skitjobbig signal, men jag är immun. Somnar om.

08.15 - Marimba, igen! Stänger av ännu snabbare och somnar om.

Jag vaknade nästa gång halv tio så det var ju tur att jag aldrig tvättade bort sminket igår för nu måste jag gå och öppna butiken.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar