nystart nummer 732

Jag har gått lite i ide och hade kunnat gå i kloster utan problem, om jag inte vore emot religion. Jag har inte druckit alkohol på över en månad och slutat röka har jag också. Jag kände mig ofräsch, jag fattade onödiga beslut, jag blev om möjligt ännu fattigare, jag slösade bort min tid och tappade fokus. Visserligen är mitt fokus fortfarande en smula diffust, men eftersom jag håller mig klar i skallen så är chansen större att det klarnar, så småningom. Alltså är jag samma gamla Hanna som jag var fram tills sommaren 2006 ungefär. Skittråkig fast vettig. Bara lite mer ärrad. Men jag är bra på att förtränga. Nu ska jag bara hitta ett sammanhang där folk inte vet något om mitt förflutna. Jag vill höra till någonting, någonstans. Lycka till till mig. 

Hunden hickar så sängen skakar. Det kanske kan vagga mig till sömns. Lycka till igen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar