God jävla morgon

Jag vaknade nyss av en mardröm.

Jag drömde att jag hade en padda och att jag passade två små, små kinesflickor. De var lika små som paddan och jag hade dem på en tallrik som också innehöll sallad, rostbiff och diverse andra tilltugg. Den ena lilla kinesflickan var ledsen för hon ville att hennes föräldrar skulle köpa en mindre säng så att hon kunde sova mellan dem och känna sig riktigt nära. Jag försökte trösta henne och säga att det inte var för att de ville ta avstånd till henne som de hade en stor säng. Plötsligt fick paddan någon form av utbrott och blev väldigt hungrig och högg åt sig en massa rostbiff. Jag försökte skydda kinesbarnen. Då bet paddan mig i foten och jag vakna de av att jag skrek av inbillad smärta.

Jävligt underlig dröm måste jag säga. Men den fick mig att vakna i alla fall och nu har mina ögon öppnat sig på riktigt och jag har plockat bort tre fästingar från Axie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar