Beslutsångest

Alltså i morgon. Det är nyöppning på Skateshop och där vill jag väl egentligen vara. Problemet är bara att Cunninlynguists kommer till Malmö och jag vill verkligen inte missa det. Jag har nog ingen att åka dit med med det har aldrig stoppat mig innan. Sist jag såg dem, för några år sedan, gjorde jag det själv. Så jag gör nog det i morgon med.


Just nu är jag inte jättesugen på att göra något alls för jag har spytt sen halv 7 i morse. Och jag var knappt full igår. Det måste ha uppstått någon form av kemisk reaktion i min kropp, som tvingade mig till att ligga och skaka och gnälla för mig själv på badrumsgolvet i flera timmar. Jag tror att jag har slutat kalva nu, men man vet aldrig. Jag trycker i mig druvsocker och saft för att min kropp ska skärpa till sig. Det verkar fungera och så har jag fördrivit några timmar med att känna mig döende istället för att vara rastlös. Bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar