Fridhem dag 2

Igår flyttade jag in på Nordhem brun 2:30.
Jag gillar det och har sovit 12 timmar (förutom när Robin ringde och var mysig klockan 5) i min 90 säng, om den ens är så bred. Jag hade sjuka drömmar, kom på mig själv med att prata i sömnen och vaknade med ipodsladden runt halsen för en halvtimme sedan. Macbooken låg på golvet, på högkant och jag fattar inte hur Daniel och jag lyckades sova ihop på den tiden när jag hade en lika smal säng.

Min granne är en jävligt skön person och igår satt vi 7 personer på en balkong och snackade om sådant som jag aldrig haft någon att snacka med om förr. Underground hip-hop. Och så har jag träffat Rickythekid för första gången men varfan ska jag göra av mina bananlådor?

Nu ska jag möblera om, köpa cigg och gå på jakt efter fler människor att trivas med. Tja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar