Nu orkar jag inte mer. Andragradspolynom my ass. Derivata kan dö. Fukk it.

Klarar jag inte Matte C är det dock jag som är fuckD. Jag har pittmycket kvar och kommer att få plugga röven av mig nästa år. Min läkare är dessutom på semester så han kan inte sjukskriva mig från jobbet. Men jag har nästan varit duktig idag och pratat med kurator, studievägledare, jobbet och så har jag bakat kladdkaka som tar slut snart eftersom det var det godaste Svante ätit någonsin, typ. Och jag har suttit (nästan) stilla i tre timmar och räknat. Eller rättare sagt skrivit av lösningshäftet, stirrat på siffror och svurit högt och mycket. Pappa undrar om det hjälper. Jag vet inte det.

2 kommentarer:

  1. DU ÄR SÅ DUKTIG SOM TAR TAG I SAKER! JAG HOPPAS DU VET DET! du gör mamma angelina stolt. önskar jag hade haft dig i lund så jag hade kunnat bjuda dig på pastasallad med vitlökssås ikväll för att fira. puss darling

    SvaraRadera