loveyummie

Imorse vaknade jag av att mina ögon var helt svullna och kände att jag inte rikitgt orkade gå upp. Så jag sov i två timmar till och sen hade jag mattelektion. Derivata är nog min grej lika lite som tredjegradsekvationer är det. Fattar inte hur jag ska klara av den här kursen när jag engagerar mig så lite som jag gör. Aron och jag gick hem till mig och kollade på film och åt apelsin efter skolan och sen gick vi på stan och hade beslutsångest.

På löpsedlarna står det att det ska bli "extremväder" och jag undrar lite vad det betyder. Kan det vara att det blåser, eller kanske haglet som attackerade mig när jag steg av bussen i Åhus? Det skulle ju lika gärna kunna betyda att det ska bli extremt varmt och soligt, men det kanske inte är speciellt troligt.

När jag kom hem satt pappa och Svante vid varsin dator och tycktes inte ha några planer på att laga mat. Jag föreslog att vi skulle beställa pizza men trodde att jag skulle bli nerröstad när mamma i samma stund klev in genom dörren, men jag hade fel för hon tyckte det var en bra idé. Jag åt kebabsallad och nu har jag bakat kärleksmums som blev goda. Dom kommer antagligen försvinna ganska snabbt när Svante kommer hem. Undrar om han har blåst bort förresten för han har varit på hanöhallen och köpt redbull i en och en halv timme.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar