Godmorgon förresten

Igår förfestade vi på ett hotellrum, efter världens jobbigaste dag på jobbet. På jobbet gjorde jag förresten en unge glad. Jag vet inte riktigt hur jag gjorde, men hans mamma försökte klä på honom och han skrek som en stucken gris. Jag gick runt och sopade och så tittade jag på den (barnet alltså) lite. Han slutade skrika dirr, och började skratta istället. Falske jävel.

Anyways. Jag är nog inte typen som sitter i vip-hörnor och trivs. Inte igår i alla fall. Jag satt bara där och beskådade parningslekar, blev lite äcklad. Sen fick jag nog och gick hem. Kom dock inte hem förrän kvart i 4 inatt så jag fattar inte riktigt varför jag vaknade klockan halv 9. Det ligger två väldigt trötta människor i min säng. Dom får nog sova vidare när jag går till jobbet. Nu har jag förresten inte sovit i min säng på 10 nätter ungefär. Men jag har ätit gröt till frukost och är nästan laddad för att jobba. Den här dagen kommer nog dock mörda mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar