"vi kör med den magiska döden"

Elin har dansat fint och sen har vi varit på Max (där det var nuggets-krig), nu har Elin somnat på min säng och med tanke på att vi somnade klockan 7 imorse ungefär, så borde jag inte alls vara vaken. Jag är så trött att jag vinglar och sluddrar och springer runt och stökar till i min lägenhet (förlåt Aron) men sova kan jag inte.

Igår hade jag en riiiktigt fin kväll och natt. Tack alla som var här.

Jag har en bula i huvudet som gör ont, blåmärken överallt, ont i ryggen och är jävligt förvirrad. Jag har jobbat hela dagen och varit otrevlig men glad. Och så har jag ju fått trevligt besök TVÅ gånger. Lyx.

Mina grannar har fest. Jag får verkligen smaka på min egen medicin idag. Ska nog gå ner jag säga till dom att inte stampa så mycket i taket. Igår kom dom nämligen upp hit jag sa att vi inte skulle stampa i golvet (Lovisa, Caroline och jag hoppade hopprep med en BH). Sen kom dom upp igen, men bara för att tigga cigg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar