Gooooooooomorrrrrrrrrron

Jättebra att vakna klockan 14.15. Det behövdes nog.

Igår ringde jake som en räddande ängel och sa att det var fest hos honom. Där träffade jag en gammal klasskompis och ett gäng som jag har efterfestat med. Världen är så liten. Jag var betedde mig lugnt och städat igår, vilket jag är väldigt nöjd med. Jag tror jag börjar mogna, eller så är det bara så att jag bryr mig väldigt mycket om någon...

Vi åkte till stan sen men jag brydde mig inte om att gå in någonstans. Satt på o'learys med Olle en stund, sen hade vi följe en bit och så gick jag hem och la mig. Jag måste ha sovit hårt för min ringsignal är jävligt hög och och hade en drös missade samtal. Kanske är jag utsövd för en gångs skull. Perfekt, för jag ska jobba om en timme. Det känns sådär.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar