don't stop





Jag har haft världens finaste dag med Angelina och Ebba. Jimi var här med, och Kurt och Mick. Ägg, bacon, vindruvor, grapefrukt, kedjerökning och en massa prat om allt och inget. Ni gör mig så jävla lycklig!
Sen hade jag och Anna en lugn stängning. Jag dampade, hoppade i vattenpölar på golvet, åkte runt på en träbit med hjul och crashade in i väggar. Anna och Fabbe hade vattenkrig och så jagade jag små äckliga barn och skrek efter dom. Dom kom inte tillbaka i alla fall.
Nu har jag haft sällskap av ett gäng en stund. Dom verkar inte ha några egna hem och jag är ju gästvänlig och så. Vi har spelat sonic och varit på statoil. Jag är lika speedad som vanligt och inte alls trött. Men vi ska snart gå och lägga oss kanske. Jag och min tröja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar