Alltså, jag är ju lite dum i huvudet. Jag fick en femtiolapp av mamma. Köpte inte cigg, för jag ska sluta, utan jag köpte toapapper, choklad och en pausetidning. Det är bara det att jag nyss kom på att jag redan har den tidningen. Helt förvirrad, men glad. Glad hela tiden.

Jag håller på att planera och skriva inköpslista. Har skrivit om den tre gånger bara för att den inte såg estetiskt rätt ut. Kom nyss på att jag måste baka en tårta, men att jag inte har något att baka den av och med. Har inte ens socker hemma för det har jag aldrig införskaffat. Jag måste göra något sjukt avancerat för att visa mina housewife-skills. Ska hitta på receptet själv och tårtan måste matcha min outfit. Det är bara det att jag inte vet vad jag ska ha på mig än. Klänning först eller tårta först? Jag är knäpp. Jag vill ha maskerad kom jag också på nyss. Så jag klär nog ut mig. Det blir kul.

1 kommentar: