SOPA!

Lite underlig kväll igår.

Det var ganska onödigt att vi var tre som jobbade stängning igår eftersom vi hade kass försäljning. Jag fick gå hem klockan 22. Men innan dess hann jag vara snabb i käften när Anna frågade:
- Hanna, vad är detta nöffmuuuu.
- Blandfärs!
Sen skrattade Anna i en halvtimme och ringde sin mamma, som sedan ringde vidare. Så snart är skämtet rikstäckande. Kom ihåg vem som kom på det.

Ballongpinnefäktning. Anna vs. Hampus. Jag vet inte hem som vann men jag tror Hampe hamnade på golvet (för andra gången den kvällen)

Moving on. Det blåser alltid mest på långebro och ett tag trodde jag att hela busskuren som jag satt i skulle lämna marken och ta mig med sig. Vore kanske lite spännande i och för sig, men det klarade sig. Jag lyckades ta mig hem oskadd. Asin hade maskeradfödelsedagsfest och jag skulle möta upp gänget på Class. Impulsartat klädde jag på mig en svart sopsäck och smutsade ner mig lite med diverse saker jag hittade hemma. Ögonskugga, kritor och kol. Jag tuperade håret och snurrade in en spik i det. Sen drack jag bag-in-box-slattar, tog på mig mina killer-boots, drog in till stan, shottade tequila på hessle och fortsatte till class. Sen blev det ganska kul och ganska konstigt.



Idag är jag trött och lite arg och ska jobba stängning igen. Men först, fika med Ebba.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar