Jävlar vilken kväll det blev! Helt underbart. Class var inte mycket att ha, men det var nog min inställning det var fel på med. Jag ville ju någon annan stans.

Nu har jag städat (men inte diskat) efter min förfest. Tänkte verkligen skjuta upp allt, men jag är på så bra humör så jag bara tog tag i det. Sen duschade jag och handlade och nu sitter jag och äter grillade kycklingvingar. Om två timmar ska jag jobba stängning med Anna och Hampus. Kommer bli mycket att göra men Anna har lovat att jag ska få gå tidigare om det finns möjlighet. Fast jag vill inte ens ut ikväll. Känner inget behov av det. Im cured!

En annan rolig sak är att mitt namn tydligen sjöngs på 551an inatt och en sak som nästan är ännu bättre är att det verkar som mina grannar (som alltid ringer störningsjouren) håller på att flytta ut.

Im so happy! Det känns knäppt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar